woensdag 6 november 2013

Nightfire

Ik kijk in de spiegel en stift mijn lippen bloedrood, net als de kleur van onze liefde. Ik doe een stapje naar achter om het resultaat te bekijken terwijl ik even mijn tong over mijn lippen laat glijden. Hij vindt me leuk zoals ik ben en daardoor voel ik me juist heel bijzonder. Straks haalt hij me op met zijn stoere zwarte Mustang waarin we al vaak hebben zitten zoenen. Maar deze nacht zal het niet bij zoenen blijven. Ik wil bij hem zijn, zijn hart voelen kloppen tegen het mijne en nooit meer terug naar hoe het was zonder hem.
Als ik een lekker nummer op de radio hoor, geef ik een ferme draai aan de volumeknop waardoor een heerlijke gitaar riff luid door mijn kamer knalt. Kritisch kijk ik naar mijn borsten en trek mijn zwart kanten BH wat omhoog waardoor ik net iets meer decolleté krijg. Langzaam laat ik mijn handen even over de stof van mijn bijpassende heupstring glijden en dan zachtjes van mijn heupen naar mijn buik. Ondanks dat het vriest buiten en er bloemetjes op mijn ramen staan voelt mijn huid koortsig warm. Ik sidder bij de gedachte dat zijn handen straks dezelfde bewegingen zullen maken. Ik gooi mijn hoofd voorover en kneed de mousse in mijn haren voor een wilde look. Heupwiegend op de muziek loop ik naar mijn kledingkast om daar mijn strakke jeans en een rood topje uit te vissen. Als ik dit af maak met mijn lange zwarte laarzen en mijn leren jackje draai ik nog één keer rond voor de spiegel. Oh, ik voel hoe de belofte van deze nacht mijn hoofd op hol brengt en maan mezelf tot rustig in en uit ademen.

Deze nacht wordt onze nacht. Ik voel het aan alles en aan mij zal het niet liggen. Aan haar ook niet, dat wéét ik. Ik stel me voor hoe ze nu voor de kast staat en haar blik langzaam over de inhoud ervan laat gaan. Ze zal mooi zijn, daar twijfel ik geen seconde aan. Al trekt ze een jutezak aan dan nog vind ik haar het meest sexy wezen op aarde.
Ik loop langzaam naar de badkamer en wrijf met mijn hand over mijn kin. Zal ik me scheren? Taxerend bekijk ik mijn spiegelbeeld en besluit het zo te laten. Het stoppelige waas over mijn wangen zal vannacht haar huid rood schuren als ik de meest zachte plekjes van haar lichaam zal kussen. Een huivering van verlangen kruipt over mijn ruggengraat. Met twee handen woel ik door mijn haar en verander het in coupe onweerstaanbaar. Oh ja, ze zal me niet kunnen weerstaan, zoals ik haar niet kan weerstaan. Na tijden om elkaar heen gedraaid te hebben, is nu eindelijk ons moment aangebroken.
Met een tred alsof ik op wolken loop, begeef ik me naar de slaapkamer en werp een laatste blik op mezelf in de manshoge spiegel. Zwarte broek, antracietgrijs hemd, zwarte stoere riem, ja….ik kan er mee door. Haastig loop ik de trap af en zoek mijn autosleutels. Ineens heb ik haast. Ik wil naar haar toe, we hebben lang genoeg gewacht!
In de gauwigheid graai ik nog een pakje Marlboro medium van de tafel en stop het in mijn borstzak terwijl ik de voordeur achter me in het slot laat vallen.
Eenmaal in de auto steek ik een peuk aan en draai de sleuteltjes in het contact om. Met een rauwe grauw komt mijn zwarte Mustang tot leven en ik draai het garagepad af.


Daar is hij! Ik hoor het brullende geluid van zijn V-8 motor al voordat ik hem zie aankomen. Snel maak ik met de hak van mijn laars mijn peuk uit en gris een pakje kauwgom uit mijn jaszak. Een zacht avondbriesje speelt met mijn haren terwijl ik uit de luwte vanachter de grote treurwilg naar voren stap. Als in een film komt zijn auto langzaam mijn kant op, hij heeft de ramen open en terwijl hij dichterbij komt zie ik het puntje van zijn sigaret gloeien. Dan staat hij stil en ik zie hoe hij zijn ogen langzaam van onder naar boven over me heen laat glijden. Als ze bij mijn ogen zijn aangekomen zie ik het verlangen en ik voel mijn zenuwen direct verdwijnen als hij zegt: “Kom.”
Met mijn meest sensuele loopje begeef ik mij naar de andere kant van de auto om mezelf naast hem op het koele leer te laten zakken. Ik buig me naar hem toe en fluister in zijn oor: “Rijden kanjer, ze kijken.” wetend dat hij de blikken van mijn buren wel gewend is en zich daar totaal niet aan stoort. Daarna geef ik hem een lange warme kus op zijn mond waarbij ik plagend even zachtjes in zijn onderlip bijt. Zijn heerlijke aftershave dringt mijn neusgaten binnen en ik voel mijn adem stokken als hij heel even zijn hand in mijn hals legt. Dan pakt hij resoluut het stuur vast, zet de auto in zijn versnelling en draait soepel de weg op. Met moeite bedwing ik mezelf om niet op zijn schoot te klimmen en laat me rustig achterover zakken op de bijrijderstoel. Daar gaan we. Nog even geduld!

Ineens is ze daar, gevangen in het licht van de koplampen. Haar lippen glanzen net zo rood als haar topje en de welving ervan maakt me bijna wild. Uiterst langzaam neem ik haar in me op, geen millimeter van haar perfecte lichaam overslaand. Van de blonde haren die zacht heen en weer bewegen in het lichte windje, tot aan haar in zwarte lange leren laarzen gestoken benen, alles aan deze vrouw klopt. Haast dierlijk loopt ze om mijn bolide heen en stapt zelfverzekerd in. Is ze echt zo zelfverzekerd? Of klopt haar hart net als het mijne ook zo vol verlangen in haar borst?
Haar kus beneemt me bijkans de adem en mijn hand glijdt als vanzelf naar haar hals. Beheers je man, nog even geduld.
Net iets te ongecontroleerd naar mijn zin geef ik gas en de Mustang schiet vooruit. Ik weet precies waar ik haar mee naar toe neem. Stilzwijgend kijk ik voor me, terwijl iedere zenuw in mijn lichaam zich bewust is van haar lijf, haar geur. Zonder te kijken volg ik iedere minieme beweging die ze maakt en dwing mezelf de tinteling ter hoogte van mijn lendenen te negeren. Nog wel. Nu nog even wel.
Ze kijkt naar me, ik voel haar ogen prikken. Ze is ook stil en de spanning tussen ons is haast beet te pakken, zo zwaar hangt hij in de lucht. De belofte van een heftige nacht hangt in het kleine compartiment en ik weet dat we hier beiden geen spijt van gaan krijgen. De cd speler vult loom de ruimte en de muziek drijft de geladenheid naar ongekende hoogten.
De zwarte Mustang gromt door de donkere nacht en we laten de lichtjes van stad en dorp ver achter ons. Tegen de heldere vrieskoude hemel doemen de eerste duinenrijen op. Hier neem ik haar mee naar toe. Hier gaat gebeuren wat al zo lang in de lucht hangt. Van God en mens verlaten ligt het strand er desolaat bij. De zee glanst zwart aan de einder en ik hoor hoe ze een zucht slaakt als ze beseft waar ik haar naar toe breng.
Nog een klein stukje en dan eindelijk breng ik de auto tot stilstand en draai het contact zo dat de muziek blijft klinken en de verwarming aan blijft.
Dan draai ik me langzaam naar haar toe, kijk haar heel stil aan en wikkel langzaam een lange blonde lok om mijn vinger.


Een passendere plek dan deze had hij niet kunnen uitzoeken! De zee en het strand waar we beiden zo gek op zijn! Zonder naar hem te kijken weet ik dat hij me in zich opneemt, dat hij iedere beweging die ik maak registreert. Als we stil staan kijk ik naar het prachtige strand dat zich in het donker voor ons uitstrekt. De zee die de zwarte nacht weerspiegelt en de lucht die het toneel lijkt te zijn voor duizenden sterren.
Terwijl hij met een vinger met mijn haren speelt voel ik hoe een warme gloed zich in mijn onderbuik uitstrekt en ik draai mijn gezicht naar hem toe. Voorzichtig kus ik hem.
Als hij me terug begint te kussen strengelen onze vingers zich in elkaar en ik voel hoe ik mezelf nu al begin te verliezen in deze oneindige kus. Plagend streelt hij me over mijn buik omhoog en raakt me nét niet aan waar ik zo graag wil dat hij me aanraakt. Een zucht van opwinding siddert door mijn lijf als hij mijn jack uitdoet.
Zijn ogen kijken diep in mijn ziel als hij me liefdevol ontkleedt en zijn handen over mijn heupen laat glijden. Ik voel mijn huid branden van zijn kussen en duw als vanzelf mijn heupen omhoog. `Ik wil je.` fluister ik hees in zijn oor.
Hij pakt me bij mijn schouders en drukt me zachtjes achterover. Mijn hart bonst zo hard dat ik het boven de muziek uit kan horen. Als hij me vragend aankijkt knik ik bijna onzichtbaar en geef me gewillig over aan ons gretige verlangen. Dit is het moment waarop we beiden zo lang hebben gewacht! Een korte kreun ontsnapt aan mijn lippen als hij zich niet langer kan beheersen en mijn lichaam verslindt met zijn lust. Ik klauw met mijn handen naar de kleding die om ons heen ligt en knijp er hard in tot mijn knokkels wit zien en ik het uitschreeuw van genot. Nooit eerder zó heftig, zó dichtbij elkaar, zó intens.

Ze kust me en in die kus ligt een wereld van liefde en verlangen besloten. Zonder na te denken kus ik haar terug terwijl mijn vingers de hare zoeken en vinden. Mijn andere hand lijkt een eigen leven te leiden en zoekt zijn weg over haar buik naar haar borsten. Haar zachte warmte lokt me en eventjes plaag ik haar, voor ik haar kleding voorzichtig maar vastberaden uittrek. God wat is ze mooi. Naakt en helemaal voor mij vannacht. Ik kan me niet meer beheersen en trek een spoor van hete kussen over haar lichaam.
“Ik wil je”, fluistert ze in mijn oor. Haar lichaam was haar woorden al voor, bijna dwingend in haar verlangen. Het mijne schreeuwt woordeloos terug dat ik haar net zo wil als zij mij en ik kijk haar vragend aan. Mag ik…wil je mij, mag ik jou….?

De wereld vervaagt en lijkt uit niets anders te bestaan dan wij tweeën. Meer hebben we niet nodig. Iedere centimeter van haar lichaam kus ik, streel ik en neem ik op in mijn ziel zodat ik haar nooit meer kan vergeten. Ooit, als deze nacht ten einde komt, hoef ik slechts mijn ogen te sluiten om haar weer te voelen en te beminnen zoals ik haar nu mag beminnen.
Wild geef ik me over aan mijn gevoel en haal alles uit ons wat daar tijden heeft liggen wachten, liggen smeulen. Ze kermt, ze kreunt. Haar kreten mengen zich met de mijne en mijn lijf kromt zich als ik haar tot de mijne maak en alles van mijzelf geef. Nietsontziend en verloren in het moment gaan we kopje onder in liefdevolle lust.
Ik wist dat het zo zou zijn.
Zo móest het zijn.
Zo en niet anders.


Samenschrijfsel
© Rafe & Carla

Geen opmerkingen:

Een reactie posten