vrijdag 11 oktober 2013

Dance Me To The End Of Love


Mijn liefste Julie


“Mijn eerste glimp van jou was niet echt de eerste. Het uur waar onze harten elkaar ontmoetten bevestigde in mij het geloof in de Liefde en de onsterfelijkheid van de ziel“


Jij ademt door al mijn oogopslagen, in alles dat ik zie, zoek, vind ik jou. Jij ademt door iedere gehoorgang, in alles dat ik hoor klink jij als een echo door in mijn hart. Jij druppelt door mijn poriën en laat mijn bloed intenser stromen.



Je lach.

Ik hou van het ritme van je lach en haar dimensies die me iedere keer een nieuwe klank laten horen. Je lach die me meeneemt naar de toppen van mijn ‘zijn’ en doordringt in heel mijn bestaan. De dag beginnen met jouw lach is jou in mijn hart voelen ademen.


Je ‘zijn’

Ik was compleet overdonderd en kon niet anders dan meegaan op het ritme van jouw slagen. En sindsdien neem je me verder mee dan ik had durven te dromen. Ik hou van je temperament dat ik met Liefde bedwing. Ik hou van je stappen die je met Passie danst. Je kleurt mijn leven en verankert Liefde in mijn hart. Gewoon door te zijn wie je bent.

Wij

Ik hou van wie wij zijn. Van wie ik ben als ik bij jou ben. Ik hou van dansen op de muzieknoten van het lied dat ons hart zingt. We luisteren allebei. Ik naar wat jij niet zegt. En jij naar iedere tweede echo. Ik hou van wij want dat vormt de jij in mij.



Met al mijn Liefde

Rafe 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten